نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۳۶ ق.ظ

تمنای وصال

 

برای کسانی که دوست دارند امام زمانشان را ببینند: کتاب تمنای وصال

برای کسانی که دوست دارند امام زمانشان را ببینند: کتاب تمنای وصال



درباره کتاب:
اگراین سوال در ذهنت است که چگونه میتوانی به امامت نزدیکتر شوی این کتاب را بخوان.(خواسته های امام زمان علیه السلام درتشرفات)

برشی از کتاب:
تا حرف من تمام شد صدای همگی آنها بلند شد که « بکشیدش چه حرف هایی می زند »؟ دیدم دیگر چاره ای ندارم فقط گفتم پس حالا که می خواهید مرا بکشید اجازه بدهید وضویی بگیریم و نمازی بخوانم اول قبول نکردند اما با اصرار این پیشنهاد را قبول کردند و برای اینکه احتمال میدادند من وضو گرفتن را بهانه کرده ام برای اینکه در حیاط فریاد کنم و به همسایه ها خبر دهم مرا در حلقه ای از افراد خنجر به دست به حیاط آوردند . من بعد از وضو نماز را شروع کردم و قصد کردم که در سجده ی آخر هفت مرتبه بگویم المستغاث بک یا صاحب الزمان عجل الله با حضور قلب مشغول شدم . در بین نماز بود که در خانه را زدند . آنها مردد بودند که در را باز کنند یا نه . ناگهان در باز شد و سواری وارد شد و پهلوی من آمد و منتظر ماند تا نمازم را تمام کنم .پس از تمام شدن نماز دست مرا گرفت و به قصد بیرون رفتن از خانه به راه افتادیم . این چند نفری که خنجر و چاقو به دست داشتند گویی همه مجمسه ای بودند که بر دیوار نصب شده اند . صدایی از آنها بیرون نمی آمد و ما از خانه خارج شدیم .ص 53  و 54

 

دانلود از آپارات نمکتاب

 

 

عکس نوشته هایی زیبا درباره محبت خدا و امام زمان (عج) برگزیده از کتاب تمنای وصال

می دانم آنقدر که باید، نه به نعمت فکر کرده ای و نه به صاحبش.
گمان می کنم، خدمت مادر، مرا مورد عنایت حضرت قرار داده است.
فردا خیلی دیر است
باید دلی پاک کرد و دستی به نیاز دراز
باید کاری کرد.
اشک نشانه ی عشق است.
مگر نشنیده ای که از توبه خلق گناهکارش چقدر خوشحال می شود،
پس دوستشان دارد.

بیشتر…
کلیپ کتاب تمنای وصال

امام ، همدل و همراه و پرخیر است و پدری خیرخواه و با عاطفه

بیشتر…
کلیپ هایی بسیار زیبا و جذاب درباره امام زمان (عج)

اگر خدمت کنی به معشوق خدا، خدا با تمام مخلوقاتش به سراغت می آید،
تا یاری دهد تو را که یاری دادی ولی خدا را.
اگر دری را بکوبی، عاقبت باز می شود.

بریده ای از کتاب(۱):
و اما …
به اطراف نگاه کن بهتر از نگاههای بی تفاوت هر روزت ، غرق در نعمت هستی تا کلیه درد نگیری یا سنگی در آن پیدا نشود قدر آن نعمت را نخواهی دانست ، اصلا تا به حال به نعمت ابرو که سایه بان چشم است فکر که چه کرده ای می دانی بدون مو چقدر زشت می شوی خوش تیپ ! می دانستی این پاها را اگر خدا نخواهد حرکتی نخواهد داشت و چشم وگوش به لطف اوست که می بیننند و می شنوند …. می دانم آن قدر که باید ، نه به نعمت فکر کرده ای و نه به صاحبش اما بی انصافی نکن لحظه ای درنگ کن به نعمت هایی که غرق در آنی و غافل از آنها فکر کن بعد ببین برای تشکر از صاحب نعمت که بدون منت آنها را به تو ارزانی داشته چه باید کنی ؟ چه می توانی بکنی ؟ تو که عاجزی حتی از شناخت کوچکترین نعمتش ، راستی می دانستی اگر یک کروموزم کم داشتی الان حرف های مرا نمی فهمیدی … پس بیا سر بر سجده بگذار و بگو خدایا در مقابل نعمت هایت ازمن چه می خواهی ؟ تا خدای مهربان جواب دهد بنده من ، یک کلام عاشقانه و یک گفتگوی روزانه که مرا به یاد بیاوری کافی است . نمازت را بخوان تا پیش ملائک به تو مباهات کنم به تو بنده ی جوانم .(صفحه ۳۰)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۶
نمکتاب ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">