نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۳۴ ق.ظ

خاطرات همفر


درباره کتاب:
هِمفر با کسره، یک انگلیسی زرنگ و باهوش است. آموزش می بیند که با کمک زرنگی و توانایی اش بشود یه جاسوس حرفه ای در کشورهای خاورمیانه و مسلمان. می‌آید و می‌شود همرنگ مسلمان ها، نماز می خواند، آداب را رعایت می‌کند و به مرور سر خیلی‌ها کلاه می‌گذارد و یک دین حرفه ای درست می‌کند و کلی مسلمان جمع می‌کند.
این خاطرات را که می‌خوانید تعجب نکنید چون کار انگلیسی ها تمامی ندارد، حتی حالا...

خلاصه کتاب:
خاطرات مستر همفر روز شمار فعالیت‌های جاسوس انگلیسی  در کشورهای اسلامی است که برای از بین بردن ارزش های اصیل اسلامی و وابستگی و چپاول  تمام وقت و زندگی خود را صرف کرده  است.مستر همفر  به دنبال تمایلات اسلام‌نماهایی بود که از این تمایلات به نفع خود استفاده کند واو را درمسیری که به نفع انگلیس هست قرار بدهد.برای اینکه بدانید چطور به فرهنگ ناب شبیخون زدند و جهت تحقق اهداف خود از چه ابزار استفاده کردند این کتاب را بخوانید.

برشی از کتاب:
ما انگلیسی ها فقط با ایجاد تفرقه ، فتنه  و درگیری در تمام مستعمره‌هامان می توانیم در رفاه زندگی کنیم . از طرف دیگر ما نمی‌توانیم پادشاه عثمانی را شکست بدهیم مگر اینکه بین مردم آنجا تفرقه بیندازیم .
یکبار در وزارتخانه برای برخی از روسای خود در مورد اختلاف شیعه و سنی سخن گفتم و یادآور شدم آنها اگر زندگی را درک می‌کردند ، درگیری واختلاف را رها می نمودند و با هم متحد می‌شدند . رئیس بر سرم فریاد کشید و گفت : تو باید تفرقه بیفکنی ، نه اینکه به فکر وحدت مسلمانان باشی .

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۶
نمکتاب ...

انگلیس

نظرات (۱)

سلام
چقدر لازم بود بدونیم پشت پرده وهابیت رو .تو این کتاب آدم میفهمه که خودش هم میتونه عبدالوهاب باشه اگه دوستانش رو درست نشناسه اگه به شزیطون که هی ازش تعریف میکنه اعتماد کنه و اگه خط قرمزاش قران و اهل بیت نباشن. به راحتی آدمی باهوش و ممذهبی هم منحرف میشه و دشمن خدا میشه.مواظب باشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">