نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۲۱ ب.ظ

کشتی بان دوست

 

 

  

وقتی حرف از پسر نوح می‌شود همه توجه آدم می‌رود پی اینکه چه می‌شود پسر یک پیامبر معجزه پدر را نبیند و به او ایمان نیاورد و یا چه می‌شود ابراهیم در خانه یک بت‌ساز بزرگ شود و بت‌شکن شود. این کتاب پاسخ سؤال‌های شما را خواهد داد.

 

خلاصه کتاب:

 

 

کتاب دارای دو قصه جالب و جذاب است. قصه اول مربوط به چگونگی جدایی کنعان پسر نوح از قوم یکتاپرستان است و قصه دوم خلاصه زندگی ابراهیم و چگونگی انجام رسالت اوست. که علی موذنی با قلم توانمند و ذهن خلاقش، قطعه مهمی از تاریخ را رقم زده است خواندنی...

 

 

 

کشتی بان دوست: از سرکشی پسر نوح تا اطاعت پسر بت ساز

کشتی بان دوست: از سرکشی پسر نوح تا اطاعت پسر بت ساز

 

   برشی از کتاب :

مشعل را به دیوار تکیه داد و ابراهیم را در آغوش گرفت. گفت : هیچ می دانی که من تا کنون حتی کودکان خود را در آغوش نگرفته ام ؟ فکر این که وارث تاج و تختم می شوند ، مرا از آنان بیزار می کند ، اما چشمان تونکند فرزند ابر و بارارنی ؟
ابراهیم را بر یک کف نشاند وبرابر خود گرفت. ابراهیم گفت : «رب»  نمرود خندید و گفت : آهان
پس مرا صدا می زنی یعنی این قدر باهوشی که رب خود را شناخته ای ؟ ابراهیم صورت نمرود را چنگ زد و و خروشید و گریست . ابراهیم چهره اش را در دستانش پوشانده بود و می گریست . نمرود گفت: نکند گرسنه ای ؟ گفت : این هم شیر. ابراهیم به زیر ظرف شیر زد، و به اذن من انگشت شستش را به دهان برد . ازآن شیر جاری شد . نمرود دید.وحشت زده ایستاد .

 صفحه 87 تا 90 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">