نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۳۲ ب.ظ

پدر آسمانی

پدر آسمانی  

 

کتاب پدر آسمانی : الگوی خود را در طرز برخورد صحیح با فرزندانتان انتخاب کنید.

کتاب پدر آسمانی : الگوی خود را در طرز برخورد صحیح با فرزندانتان انتخاب کنید.

کتاب پدر آسمانی : سید محمد مؤمن زاده، مهندس صابر بهلولی / نشر ولایت

 

همیشه فکر می کردم بزرگان مملکت مثل وزرا،ومهم تر از همه رهبر ،اصلا زمانی که در خانه باشند راندارند چه برسد به اینکه باکودکان ارتباط داشته باشند،
اگر می خواهید طرز برخورد صحیح ،بانشاط وآموزنده با فرزندانتان رایاد بگیرید حتما این کتاب را بخوانید.


برشی از کتاب:
علی کوچولو که انس زیادی با امام داشت ،روی صندلی می نشست وبسم الله الرحمن الرحیم می گفت وحمدش را می خواند وبعد مشتش را گره می کردومی گفت :«من دولت تعیین می کنم ،من توی دهن این دولت میزنم ،استقلال ،آزادی، جمهوری اسلامی .گاهی به آقا می گفت من دکترم .میخواهم معاینه ات کنم یک گوشی بر می داشت ومی گذاشت روی قلب وسینه امام ص113

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">