نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ق.ظ

امید آخر

 

امید آخر: اگر می خواهی متوجه محبت امام به خودت شوی و از شوق گریه کنی داستان های این کتاب را بخوان.

امید آخر: اگر می خواهی متوجه محبت امام به خودت شوی و از شوق گریه کنی داستان های این کتاب را بخوان.

 

اگر روزی به آخر آخر امیدت رسیدی بدان که همه چیز را باخته ای.

اما اگر یک روز ،یک ساعت ،یک لحظه ، به امید آخر پیوند بخوری مطمئن باش زیباترین لحظات زندگی‌ات را تجربه خواهی کرد...

کتاب امید آخر تو را از رسیدن به سراشیبی یاس و ناامیدی باز می دارد.

 

برشی از کتاب: 

در یک آن یاد حرف شیعیان افتادم آنها می گفتند : ما امامی داریم که یکی از القاب او مغیث (فریاد رس)است. رو به آسمان کردم ،مضطرانه گفتم :خدایا !اگر شیعیان راست می گویند وامامشان واقعا مغیث است پس بگو،به فریاد من برسد واگر فریاد رس به داد من برسد ومرا از این مشکل رها کند ،من هم به او معتقد می شوم این ها را گفتم وبا تمام وجود فریاد زدم «یا مغیث ! یا مغیث!»

-آب دهانم را قورت دادم صدای دلنشینی را شنیده بودم ،بی اختیار صورتم را برگرداندم به یاد حرف های خطیب جمعه افتادم ،«چهره اش گندمگون ،ابروانش هلالی وکشیده ،چشمانش سیاه ودرشت وجذاب ...برگونه راستش خالی مشکین .» با صدایی لرزان گفتم :بله ،فرمود :دنبال چه کسی هستی ؟

قدرت تکلم نداشتم ،ابهت وهیبت آقا،انجام هر عملی را از من گرفته بود ،با اینکه بی اختیار چشمانم پر از اشک وتپش قلبم تند ترشده بود خیلی آرام گفتم :دنبال امام زمانم .فرمود:من امام تو هستم ،بلند شو ،دیگر فراق به پایان رسید.(ص57)

 

عکس نوشته هایی زیبا درباره حضرت مهدی (عج) از کتاب امید آخر

 

من همچنان در این عشق سوزان، همچون شمع ذره ذره وجودم ذوب می شد.
عکس پروفایل زیبا" پروفایل امام زمانی" عکس نوشته از کتاب تمنای وصال" تمنا وصال" عکس نوشته جذاب"
السلام علیک ایها امام الفرید
سلام بر تو ای امام تنها…
حضرت مهدی فریادرسی است که خداوند او را می فرستد تا به فریاد مردم عالم برسد.
چند سال خوشی توی این دنیا،ارزش ناخوشی ابدی را در آن دنیا نداره!
درست است که امام زمان زیارت عاشورا را خیلی دوست دارد.
اما ایشان از من دینداری را خواستند.

بیشتر…
دیدن کلیپ های ریبایی درباره امام مهدی عج

درست است که امام زمان زیارت عاشورا را خیلی دوست دارد.
اما ایشان از من دینداری را خواستند.
چشمانی که دوبار جمال مولایش را دیده باشد،
باید قیمتی باشد.
در جریان سید رشتی امام زمان سه بار به او فرمود:
چرا عاشورا نمی خوانید؟ عاشورا، عاشورا، عاشورا
این سه بار تکرار کردن نشانه اهمیت این مساله است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۳
نمکتاب ...

نشر جمکران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">