نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۰۰ ب.ظ

مجموعه امام زمان و من

 

مجموعه امام زمان و من: دلایلی ساده و کودکانه برای غیبت آقا به همراه راهکارهایی برای پایان غیبت

 

معرفی:

بعضی حرف ها از سر خشم است، بعضی از دلخوری، بعضی از سر ترس و نگرانی
بعضی حرف ها هم از سر محبت است
یک محبت بی چشم داشت، یک محبت اصیل و ناب :محبت امام

خلاصه:

مجموعه امام زمان و من حرف هایی به حجه ابن الحسن است از جنس محبت
برای غیبتش دلایل کودکانه می آورد و برای آوردنش راهکار هایی ساده به کودکان
به غیر از دومین جلد که کمی ایراد محتوایی دارد، بقیه جلد های کتاب محبت را در دل افزایش می‌دهد و معرفت را زیاد می‌کند.

بریده کتاب:

با پدرم به مغازه میوه فروشی رفتیم. پدرم گفت: ((چه میوه ای دوست دای تا برایت بخرم؟. گفتم: ((پرتقال)). وقتی مدرم پرتقال خرید، گفتم: ((باباجون لیموشیرین هم بخر))‌.  گفت: ((تو که لیمو شیرین دوست نداری)). گفتم: ((بله؛ اما خواهرم لیمو شیرین دوست دارد)).

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۲
نمکتاب ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">