نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۸ ب.ظ

دختر خورشید، خواهر باران

دانلود پاورپوینت هم خوانی دختر خورشید از اینجا

 

دانلود پی دی اف هم خوانی "دختر خورشید" از اینجا

 

دختر خورشید، خواهر باران

نور بی پایان، عزت ایران2

دوستت دارم فاطمه جانم3

زینت بابا، حافظ قرآن

عفت و عصمت، هدیه ایمان2

دوستت دارم فاطمه جانم3

دختری هستم، شور بی پایان

عزت نفسم، سربلند ایران2

دوستت دارم، فاطمه جانم3

با تو می مانم، تا ظهور یار

در کنار تو، در ره جانان2

دوستت دارم، فاطمه جانم3

چادرم ایمان، هستی ام قرآن

فکرو ذکر من، جاودان ایران

دوستت دارم فاطمه جانم

یک نگاهم کن، سر به راهم کن

تا بمانم من، جان فدا جانان

دوستت دارم فاطمه جانم

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۶
نمکتاب ...

هم خوانی

نظرات (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام و تشکر.** ** **** ***** ***** ****** **** ******* *****پاور پوینت متن سوره هایی که اول همایش خونه میشه رو میخوایم.میشه لطفا تا فردا بذارید تو وبلاگ.ممنونم
پاسخ:
سلام بزرگوار

متن و پاور و کلیپ هم خوانی ها در این صفحه موجود هست:
http://namaktab.blog.ir/category/7-%DA%86%D9%86%D8%AF-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C/7-2-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%BE-%D9%88-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%AA/%D9%87%D9%85-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">