نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۵ ب.ظ

مادرم زهرا، مادرم

 

دانلود پاورپوینت هم خوانی" مادرم زهرا"

 

دانلود پی دی اف هم خوانی " مادرم زهرا"

 

 

 

مادرم زهرا مادرم زهرا (2)

مادرم زهرا مادرم

دخترت هستم و مهربان مادری

دست من، دست تو، تو بهشت منی،جانم

مادرم زهرا مادرم زهرا (2)

مادرم زهرا مادرم

هستی­ام حسینو دل دهم دست تو

تا ظهور مهدی، مأنم هستی تو، جانم

مادرم زهرا مادرم زهرا (2)

مادرم زهرا مادرم

منصوره، معصومه، زکیه، حکیمه

دخترت هستم و مادری فاطمه، جانم

مادرم زهرا مادرم زهرا (2)

مادرم زهرا مادرم

ــــــــــــــــــــــــــــ

همه جا بروم به بهانه تو

که مگر برسم در خانه تو

همه جا دنبال تو می­گردم

که تویی درمان همه دردم

یا اباصالح مددی مولا

نشوم به جز از تو گدای کسی

بی ولای تو من نکشم نفسی

که تو لیلای منه مجنونی

همه­ی هست منه دل­خونی

یا اباصالح مددی مولا

اگرم نبود دل لایق تو

نظری که دلم شده عاشق تو

به خدا هستی همه­ی هستم

به تو دل بستم به تو دل بستم2

یااباصالح مددی مولا

دل خود زده­ام گره بر در تو

چه شود که رسم بر محضر تو

من ناقابل به تو دل بستم

نکشی دامان خود از دستم2

یااباصالح مددی مولا

همه درد و غمم، تودوای منی

تو صفای صفا، تو منای منی

تو گل زیبای منی مهدی(عج)

تو مه شبهای منی مهدی (عج)2

یا اباصالح مددی مولا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۶
نمکتاب ...

هم خوانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">