نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۲۳ ب.ظ

لحظه های سکسکه

کتاب لحظه های سکسکه: داستان رفاقت همیشه خواندنیست، این یکی از شیرین ترینشان است

کتاب لحظه های سکسکه
نویسنده: علی اکبرپور
انتشارات: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

معرفی:

رقابت گاهی کینه می ­آورد و گاهی هم رفاقت. من شاگر اول کلاس بودم که بهروز از محله دیگر آمد کلاس ما. شاگر اول بود. اتفاق­ های زیادی برای ما دو تا افتاده که خواندنی است. این کتاب داستان آن اتفاقات است.

خلاصه:

پسری که داستان دوستی اش با شاگرد تازه وارد به کلاس را تعریف می کند. این ها هر دو شاگرد اول هستند. اما در کنار رقابت رفاقتی شیرین بینشان ایجاد می شود. هر دو به جبهه می روند در حالی که سن کمی دارند و اسیر می شوند. تازه وارد ،هم شجاع تر است و هم منش اخلاقی بهتری دارد. و این اثر خوبی روی دوستانش می گذارد. وقایع مدرسه و جبهه و اسارتشان خواندنی است.

بریده کتاب:

گفتم: بهروز
گفت: ها
-یادت می یاد توی مسابقه سرسره ی برفی اون سال پات در رفت و سرو صورتت زخمی شد؟
– لقمه دیگری گرفت و گفت: ها پس یادم میره خوب منظور؟
-هیچی همش زیر سر من بود حلالم کن. خندید.
گفتم:
-چی شده؟ کجاش خنده دار بود؟
-همون موقع حلات کردم
-پرسیدم چه طور؟ علم غیب داشتی؟
گفت:
فردا یا پس فردای همون روز توی جا افتاده بودم که فریدون اومد دیدنم و همه چیزو از سیر تا پیاز برام تعریف کرد
–ای خدا لعنتت کنه فریدون.

بریده کتاب(۲):

بهروز از توی کوله پشتیش چیزی در آورد. دورش را با کاغدی مثلا کادو کرده بود. پاکت نامه را گذاشت رویش و انگاری کمی خجالت بکشه. گفت:
-برسون دست ساره. و میخواست بگذارد توی دستم که نگذاشتم گفتم: مگه خودت چلاقی؟ از کجا معلوم که زودتر از من برنگردی محل؟ دستم را گرفت و کشید و گفت: قبول کن بچه، آدم این جا خیلی چیزارو زودتر می فهمه…

مرتبط با کتاب لحظه های سکسکه 👇👇👇

بیشتر بخوانیم..
پایگاه سری : قصه بزرگ مردانی که کوچک بودند…روایتی از جنگ کردستان

بیشتر ببینیم…
کلیپ از کودکی تا اپلای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">