نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۰۰ ب.ظ

خدایا با چشم زخم چه کنم؟

خدایا با چشم زخم چه کنم ؟ : کنکاشی نو درباره یکی از پر قیل و قارترین باورهای جهانی
 

خدایا با چشم زخم چه کنم؟: کنکاشی نو درباره یکی از پر قیل و قارترین باورهای جهانی

 

خدایا با چشم زخم چه کنم؟
نویسنده: زبیده خدایی
انتشارات قلم زنان

خلاصه:

آنچه در این کتاب می خوانیم:
– کنکاشی نو درباره یکی از رایج ترین و پر قیل و قارترین باورهای جهانی به نام چشم زخم
-اثبات حقیقت چشم و نظر از منابع دینی و علوم روز با ارائه ادله عقلی و نقلی
-بیان خرافات زمین گیر کننده و طرح حقایق امید آفرین در مقوله چشم شوری
-آشنایی با نیروهای قدرتمند چشم و چگونگی کنترل و بهداشت امواج بیناییی به منظور بهره گیری از الهامات و نورانیت عقل و قلب
-ذکر نمونه هایی از قدرت چشم انسان و حیوانات در ویرانگری و تولید سموم و امواج منفی – سفارشات و راهکارهای ارائه شده دینی در نوشتن …

بریده کتاب:

امام صادق(علیه السلام)فرموده اند: اگر قبرها شکافته شوند، خواهید دید که بیشتر مردگان شما از زهر چشم مرده اند؛ زیرا چشم زدن حق است.
۲- روزی پیامبر(صل الله علیه وآله): از قبرستان بقیع عبور می کردند. فرمودند: به خدا قسم بیشتر اهل این قبرستان به سبب چشم زخم در اینجا آرمیده اند.
۳- خیلی عجیبه! من خودمو چشم می زنم! هروقت فکر می کنم خیلی وقته دکتر نرفتم، خیلی سریع دچار بیماری می شم! یا با همسرم دعوامون نشده، همون شب اتفاقی می افته که نگو و نپرس ..

مرتبط با کتاب خدایا با چشم زخم چه کنم؟

بیشتر بخوانیم…
خدایا فرزند سالم و صالح می خواهم: بارداری برای نسلی سالم و صالح
خدایا چگونه شاد باشم؟ : قدرت اعجاز تربیت دینی در تولید سرور و نشاط

بیشتر ببینیم…
اندیشه خیر، خیر اندیش، توجه کن و بهش اعتماد کن.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">