نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۲۲ ق.ظ

از کدام سو


 

از کدام سو داستانی است کوتاه اما مفید که نوجوان با خواندنش،پاسخ بسیاری از سوال های ذهنش را می گیرد.
نویسنده توانسته با مخاطب برقرار کند؛ با توصیفات و قلمش،حس را به خواننده انتقال داده و خواننده خودرا کامل جای شخصیت داستان دانسته و موقعیت آن را به خوبی درک می کند.
شروع هرفصلی کمی مبهم است و حتی شاید خواننده مجبور باشد متن را چند باربخواند تا فهمد فهم از زبان کدام شخصیت است.
البته به نظر من این یک ویژگی خوب است،زیرا مخاطب لذت خواندن را می چشد و برای خواندن ادامه داستان سرکش و کنجکاوتر می شود!
رفتارهای شخصیت ها عینه واقعیت است و مخاطب خیلی زود با آن ها اخت می شود و آن ها را درک می کند.
از این که نویسنده خیلی رک و عامیانه گفت و گو های شخصیت ها را نوشته لذت می برم!
فضای گنگ و توصیف آشفتگی های "جواد" خواننده  را غرق در فضای کتاب و وادار به فکر می کند!
به این فکر که از کجا برود تا لذت های حرام نشود!

 

دانلود کلیپ از آپارات نمکتاب

 

 

 

برای دانلود با کیفیت بنر کتاب "از کدام سو" روی عکس کلیک کنید.

 

👉👆👉 خلاصه کتاب از_کدام_سو 👈👇👈


💠📚 جواد پسری دبیرستانی است و دور از هر قید و بندی همراه با دوستانش بیشترین لذتشان شکستن حد و حدودهاست..
🌀فرید که بزرگ تر جمعشان بود با سکته ی قلبی در اوج آرزوهایش جان می‌دهد و جواد و بقیه را در بهت و ترس فرو می برد😱
آن ها که لذت هایشان دچار خدشه شده است و سوال های زیادی از دنیا و داشته ها و نداشته ها ، برایشان پیش آمده .
خلاصه با هم درگیر می شوند و در این میان بدترین و رنج آورترین لحظات می شود سهم جواد قصه ما...
✅✅✅ و حالا جوادِ درمانده مواجه می شود با معاون مدرسه...
همراه شوید با جواد قصه ی ما،تا لحظاتی شیرین را تجربه کنید

 

 

دانلود کلیپ از نمکتاب آپارات

 

✂️ برشی از کتاب ✂️

از کدام سو بروم.
مگر دیونه ام که برای خود دغدغه میخرم
پشت می کنم به این دوراهی و راه خودم را می روم بدون دغدغه.
اما انگار با این انتخابم یک راه را از میان براداشته شد
انگار که در چهارسو فقط همین دوراهی است
اگر راهی را انتخاب کنم یکی از این دو است.
دوباره بر می گردم برسر دوراهی
نمی خوام بدون فکر راهی را انتخاب کنم
که انتهایش را نمی دانم فکر می کنم ; ازکدام_سو بروم ...

عهدمانا
ازکدام_سو
نرجس_شکوریان_فرد

 

پوستر کتاب از کدام سو را از اینجا دانلود کنید


ارسال به سراسر کشور  

 

نظرات (۱۰)

۲۷ اسفند ۹۶ ، ۱۸:۴۰ روزالی پیرسون
به نظر قشنگ آید
پاسخ:
جلد دوم هم از راه رسید..
اسم جلد دوم چی هست؟
پاسخ:
سلام
هوای من...
http://namaktab.blog.ir/1397/01/03/%D9%87%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86

سلام
کتاب را امشب تمام کردم. این قسمت کتاب را خیلی دوست داشتم:

دارم فکر میکنم که من هیچ وقت قبول نکردم که خالقم مربیام باشد؛ اما چند سالی زیر نظر مربی خاص بدنسازی کردهام. من مربی پذیر هستم، اما خالق گریزم. شاید به خاطر آسانگیری خودش است یا ندیدگیریهایش. یکبار اگر مثل مربی بدنسازیام مقابل حرف گوش ندادن، تندی کرده بود، الآن اینجا نبودم. این تقصیر اوست یا سر به هوایی من؟


یک کتاب فوق العاده  با قلم بسیار عالی و جذاب
به نظرم کتابیه که باید چندین بار خونده بشه
با سلام.کتاب را دوساعته تموم کردم.عااااااالی بود
جلد دوم کتاب هوای من هست
پاسخ:
بله و جلد سومش سو من سه هست
این کتاب عالیه
سلام
رمان قشنگی بود. فقط دیر فهمیدم یک ویرگول یعنی جواد و دو ویرگول یعنی آقای مهدوی . خیلی حرف داشت برای گفتن
ممنون از قلم زیباتون خانم شکوریان
سلام
من این رمان رو خیلی وقت پیش خوندم و به خیلی ها معرفی کردم همچنین جلد دوم ابن کتا ب(هوای من) و جلد سومش (سو من سه) رو خوندم و به خانم شکوریان فرد بابت نوشتن این رمان های جذاب تبریک می گویم.
من کتاب زیاد خوندم قلم های متفاوت ژانر متفاوت ملیت های متفاوت ولی باید اعتراف کنم از کدام سو تنها کتابی بود که باعث شد به خودم فکر کنم به لحظه لحظه زندگیم من از کدام سو رو نخوندم بلکه باهاش زندگی کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">