نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ب.ظ

لبخند مسیح


 

لبخند مسیح: رمانی متفاوت برای جوانان

لبخند مسیح: رمانی متفاوت برای جوانان



لبخندهای زیبا و پرمعنا دل آدم را می لرزاند، حالا اگر "مسیح" به روی تو لبخند محبت بزند چقدر دلنشین‌تر و شیرین‌تر می شود...

برشی از کتاب:
نگار ! تو را مسیح در میان راه فرستاد تا من اشتباه نرم . هم‌چنان تو چشم هایم زل زده بود ، سرم را تکان دادم . دستم را جلو بردم و جعبه را گرفتم و گفتم : اما واقعیت اینه که به وجود بزرگ ، تو رو در مسیر من قرار داد نه من رو در مسیر تو . می فهمی نیکلاس ؟
..... جعبه را باز کردم . زنجیر را از تو جعبه بیرون آوردم . پلاک را در میان انگشتهایم گرفتم . شکل قلب بود و رویش به صورت مورب ، با حروف انگلیسی شکسته ، حک شده بود : « مهدی» و زیر آن « مسیح »ص 111

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۶
نمکتاب ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">