نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
جمعه, ۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۵۷ ق.ظ

هوای من

 

برای دانلود کلیپ اینجا کلیک کنید.


بهترین کتاب در سطح خاور میانه ،خاور دور و خاور نزدیک منتشر شد 📚😊
هوای من، اثری دیگر از نرجس شکوریان فرد به چاپ رسید و با استقبال بی نظیری رو به رو شد😍
خبرنگاران حاضر در جشن امضا خبر از شکستن چندین دست و پا و مهره های گردن میدهند،نویسنده سه بسته خودکار را به اتمام رسانید و ...😜

 

#دیالوگ_ماندگار_کتاب 🗣📚
با عصبانیت گفت:
اگر فکر میکنی زندگی این دنیا ابدیه اشتباه کردی ،
بابای من نموند
مادر خودت هم مرد
مسعود هم میمیره متاسفانه ،تو هم میمیری متأسفانه...
دنیا به هیچکس قول صد در صد موندن نداده متاسفانه!
قاعده هر کی می‌تونه از سختی فرار کنه رو هم هیچ بشری نتونسته پیاده کنه متأسفانه!

 

 

 

پوستر کتاب "هوای من" را از اینجا دانلود کنید.

 

عکس نوشته های کتاب هوای من ، نوشته ی نرجس شکوریان فرد

آرشام:من ظاهرم را درست می کنم که بگویم خوشم،تو ظاهرت را درست می کنی که بگویی خوبی،گل بگیرند به دروغ های هر دوتایمان. نمی فهمیم که همه زندگی همین هاست.حالم از میترا و تو با هم به هم می خورد…

جواب پیام آرشام را می دهم :« حقیقت یا جرأت، شاید یک بازی شده باشد…اما واقعا سراغ حقیقت رفتن جرأت می خواهد و وجدان که…»

بین دختر ها نمی دانم چرا این بار میترا به دلم نشسته است،
قید سعیده را زدم و با میترا هستم،
سعیده خیلی گریه کرد،
دختر است دیگر…

اشک قیمتیه!اونو خرج هر چیزی نکن!!!

درد انسان را شبیه خودش میکند،دردمند!

دلم می خواست سخت تلافی کنم…

برای او هم تو فرقی داری؟؟

حرفش مثل چای تلخ سرد شده است…

بمیرد که انقدر دقیق حرف می زند.

انسان ها ذاتا خوبی را می فهمند.

کوچه آرام و تاریکی شب…

اونا نه درد را می فهمند و نه درمانش رو…

زندگی یعنی دست و پنجه نرم کردن با سختی ها،یعنی انتخاب لذت های بلند مدت،نه کوتاه مدت و دم دستی.
خریت برای آنهایی است که فکر می کنندزندگی یعنی راحتی و خوشی، فقط و فقط همین…

از سیاهی و تاریکی شب وحشت زده ام…

حرف زور دار به آدم بی زور خیلی زور داره…

سختی برای همه هست خوب و بد نداره منتها…

نظرات (۴)

سلام
من این کتاب و بقیه ی کتاب های خانوم شکوریان فرد رو خوندم.کتاب های ایشون بی نظیر هستند و توصیه میکنم که همه ی نوجوونا بخونندش
با سلام و خداقوت
هوای من هم مثل از کدام سو پر حرف بود و درد دل جوونا. ممنون از نویسنده عزیز کتاب که حس میکنه جوونا رو و محبت امام رو نرم نرم تزریق میکنه بهشون. معمولا کتابایی که توی اون یه معلم دلسوز و کار بلد با بچه ها دوست میشه و الگو براشون همه کم کاریا و حرفایی رو که مربیای دیگه یا مادر پدرای دیگه نمیززن رو میتونه جبران کنه. کافیه ما که کتابو خوندیم بقیه رو به خوندن این کتابا ترغیب کنیم.
متشکرم از اینکه عمرتون رو برای این راه مهم میگذارید
پربرکت باشی خانم شکوریان و مستدام
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
من همیشه طرفدار قلم توانای این نویسنده قهار هستم ورای این کتاب که واقعا ارزش خواندن و وقت گذاشتن دارد کتاب های پیشنهادی من از همین نویسنده، کتاب های : از کدام سو ،رنج مقدس ، سو من سه و مادر شمشاد ها هست ❤❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">