نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۰۴ ب.ظ

عمار حلب

 

این کتاب را نه تنها تخفیف نمی دهیم بلکه از بس زیبا و دلنشین است ارزش افزوده نیز می گیریم...

کتاب عمار حلب (شهید محمدحسین محمدخانی)
نویسنده: محمدعلی جعفری
انتشارت: روایت فتح

 

برشی از کتاب:
آدم مثل چاله می ماند دیگر.
 محمد حسین بیل اول را که ریخت هواخواهش شدم. از او چیزهای ظاهری یاد نگرفتم. الان هم لباس پوشیدنم مثل سابق است. او تیپ خودش را میزد، من هم تیپ خودم را. وقتی شیش جیب می پوشید، دل و روحم را می برد.
لاتی بود؛ ولی یقه آخوندی اش توی کتم نمی رفت. با آن موتور جنگی اش! انگار جنگ تحمیلی است.
قار قار قار می چرخید دور دانشگاه. منم تیپم تیریپ رنگی بود.
توی محله های پایین شهر تهران یا جاهای خلاف...کتانیzx، تی شرت، شلوار بگ و موی بوکسوری...

📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚

پوستر کتاب عمار حلب را از اینجا  دانلود کنید

 

عمار حلب : بعضی ها را اگر نشناسی نصف عمرت به فناست، ایشان از آن شناختنی هاست

بریده کتاب:

یکی از بچه ها توی وایبر شروع کرد لعن گفتن، محمد حسین قاطی کرد، عکس چند تا از رفیق هاش که سر بریده بودند را گذاشت گفت: آخر لعن میشه این ( ص ۲۲)

بریده کتاب(۲):

همین که خواست شروع کنه به خوردن گفتم: کوکاکولاست. لب نزد. گفت این نوشابه اسراییلی هست. هر کی نمیخواد نخوره. (ص ۳۴)

بریده کتاب(۳):

دوست داشت بالای سر کار بایستد، خیلی جدی می گفت ( اگر میتونی بسم ا… اگر نمیتونی یاعلی) این جمله معروفش بود یعنی جمع کن برو. ( ص ۵۰)

بریده کتاب(۴):

یک بار زنگ زدم گفتم کجایی: گفت نماز صبح حرم حضرت رقیه نماز ظهر حرم حضرت زینب نماز مغرب قسمت شد حرم امام رضا علیه السلام. (ص ۱۰۷)

بریده کتاب(۵):

یک بار توی سوریه پای سفره ناهار دراز کشیده بود که یک دفعه حاج قاسم سلیمانی پیج کردش، از جاش پرید نشست شروع کرد به صحبت. بچه ها این را دستاویز کردند، مگه حاجی تو را از پشت بیسیم می بینه؟ بهتر نبود بلند شی احترام نظامی بزاری؟ (ص ۳۴۵)

مرتبط با کتاب عمار حلب 👇🏻👇🏻👇🏻

بیشتر بخوانیم….
کتاب حاج قاسم : قاسم باشی و قاسمی زندگی کنی می شوی عزیز هم دنیا و هم آخرت…

بیشتر ببینیم…
کوکاکولا را گرم بنوشید!
بایکوت کالاهای اسرائیلی جواب داد / سهام کوکاکولا و مک دونالد سقوط کرد

نظرات (۳)

سلام
اصلا فکر نمیکردم کتاب جذابی باشه ولی بعد از خوندن قصه دلبری عاشق مرام این شهید شدم و این کتابو خوندم. باورم نمیشه تو این زمان اینقدر مخلص. خوش به حالشون خیلی کتاب جذابی بود و جذابتر از کتاب، مرام این شهید در پیگیری اخکام شرعی کارهایی که میکنه در دانشگاه گزارش کار دادن به شهدا. تبدیل خانه دانشجویی به خیمه سیدالشهدا. احترام به خانواده و جذب جوانان به روضه با اخلاق خوبش و فرماندهی مدافعین خرم با اون شجاعت و مهربانی فوق العاده اش شهید عزیز دستمریزاد. مادرشهید متشکریم از نویسنده هم ممنونم.
خیلی زیبا بود زندگی این شهید و چقدر با برکت. خوش به حالش. قشنگ نوشته شده بود این کتاب با اینکه از زبان راویان متعددی بود پیوستگی داستان حفظ شده بود. کاش این نویسنده کتابی هم در مورد شهید عبدالله ضابط مینوشت. رمان خیلی جذاب و پر مخاطبی میشد و متحول کننده جوانان. این شهید هم زنده است و تاثیرگذار و داستان زندگیش جذاب. همانطور که در صفحه 223 عمار حلب هم از شهید ضابط یاد شده بود.
با سلام و احترام
خیلی از این کتاب لذت بردم. عجب شهید مخلص و پرتلاشی. از ظاهر کتاب نمیخواستم بخونمش ولی وقتی تو کتابفروشی 2 تا خانم رو دیدم که دارن به هم میگن کتاب دلبری چقدر قشنگه و مثل یادت باشه هست خریدمش و خوندم. بعد از خوندن اون کتاب که زندگی همین شهید از زبان همسرش هست از شخصیت این شهید خیلی خوشم آمد و کتاب عار حلب رو گرفتم بخونم . خیلی لذت بردم و علاقه ام به جلسات روضه امام حسین خیلی بیشتر شد و سعی کردم تو روضه ها بهتر خدمت کنم. حرمت امام و شهدا و جذب افراد از هر سنخی از درسایی بود که از این شهید گرفتم. هیئتی کار کردن و حتما تو روضه ها غذا دادن سر مزار شهدا به طور برنامه دائمی رفتن، اهمیت اینکه کارامون رو از لحاظ شرعی با یک عالم دینی چک کنیم درسهایی بود که از این شهید گرفتم. و با شهدا حرف زدن و گزارش دادن و باور اینکه شهدا زنده اند درسی بود که این شهید از شهی ضابط گرفته بود و من از هر دو این عزیزان. روحشان قرین رحمت الهی و التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">