نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۱۴ ق.ظ

پدر عشق پسر

پدر، عشق و پسر: رمانی کوتاه و فراموش نشدنی

پدر، عشق و پسر: رمانی کوتاه و فراموش نشدنی

و اما عشق؛ عشق وا‍ژه ی فراموش نشدنی قلب توست. گاهی در یک پدر و پسربه رخ جهان کشیده می شود و گاهی در یک زوج تاریخی. منظور من رستم و سهراب و لیلی و مجنون نیست. منظورم عشق به معنای واقعی کلمه است. این کتاب یک عشق واقعی را بیان می کند. مرا مپرس چرا قامتم چنین بشکست
غروب کردم و خورشید داده ام از دست. 
 

برشی از کتاب:
ص34 : شاید فکر کرده بود تا وقتی که پسر هست چرا برادر زاده ؟ چرا خواهر زاده ؟ تا وقتی حسین فرزند دارد ، چرا فرزند حسن ؟ چرا فرزند عباس ؟ چرا فرزند زینب ؟ و شاید این کلام علی اکبر دلش را آتش زده بود که : پدر جان ! خدا پس از تو مرا به قدر چشم به هم زدن نگذارد . پدر جان !دنیای من پس از تو آنی دوام نیارد ! چشمهای من جهان را پس از تو نبیند.

نظرات (۱)

سلام
واقعا خداقوت و خسته نباشید
بی خوابی زده بود به سرم
خیلی اتفاقی وارد وبلاگتون شدم.
چندین ساعته که دارم به تمام موضوعات اون سرک می کشم
خیلی لذت بردم
اجرتون با حسین
ممنون بابت وبلاگتون
پاسخ:
سلام و وقت بخیر
خیلی خوش اومدید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">