نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۴ ق.ظ

باربی

کتاب باربی : اکبر مظفری، نشر معارف

 

معرفی:

عروسک دوست داشتنی بچه ها در نقش های مختلف که اگر کل باربی هایی را که تا به حال تولید شده در کنار هم قرار دهیم ۷ بار دور کره زمین دور خواهد زد.
راستی چه خوب است که راجع به آنچه دوستش داری اطلاعات هم داشته باشی. زندگی با چشمان باز خیلی بهتر از بودن در تاریکی هاست. این کتاب چشم هایت را می گشاید.

 

بریده کتاب:

زن معشوق آفریده شده است از این رو هنر دست یازی به دل مرد و در اختیار گرفتن آن را دارد. اما این گونه نیست که همه زنان استعداد شناخت و استفاده صحیح از مواهب طبیعی خود را داشته باشند و به راحتی بتوانند شعله آتش عشق را در دل مردان افروخته کنند. آیا قوانین و مقرراتی برای شکوفایی استعدادهای زنانه و صید دلهای مردان وجود دارد که باید زن ها به آموختن آن بپردازند؟
تردیدی نیست که چنین قوانینی هست اما در مغرب زمین برهنگی زنان عامل موثرترغیب مردان به جنس مونث شمرده می شود. مراکز بزرگ فرهنگی چنین القا و وانمود می کنند که زنی می تواند به آتش عشق مردان دامن زند که از دلربایی های جنس برخوردار باشد. از این رو داشتن یا به دست آوردن فریبندگی های جنسی جزء دل مشغولی های زنان غرب است.
ضمن اینکه تشویق و ترغیب سازمان یافته حکومت ها روند رو به رشد برهنگی را تزاید می بخشد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">