نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۰۰ ب.ظ

کمیک استریپ های شهاب

کمیک استریپ های شهاب: لبه پرتگاه است زندگی شهاب قصه ی ما ولی…

کمیک استریپ های شهاب
نویسنده: علی آرمین
انتشارات جمکران

بریده کتاب:

سلام لیلا، منم شهاب، همان شهابی که با او دوران کودکیت را گذراندی، همان شهابی که هر روز ماشین خاور پلاستیکی اش را دست می گرفت و به خانه تان می آمد. از زیر درخت زیتون، ماشینش را پر از خاک و سنگریزه می کرد و…

 
بریده کتاب(۲):

نمی دانستم اگر صدرا بداند خاطرخواه خواهرش شده ام با من چه برخوردی می کند؟ درست است که بهترین دوستم بود، و شرّ و با مَرام، و لی این ربطی به مسئله غیرت نداشت!

بریده کتاب(۳):

از توی قفسه کتاب هایش، کتابی دوجلدی به نام “هنر کمیک” به من امانت داد و توی چشم هایم نگاه کرد، مثل کسی که آینده را مثل گذشته پشت سر گذاشته، دستم را گرفت و با اطمینان گفت: کمیک استریپ می تونه قدرت تو رو به همه ثابت کنه.

بریده کتاب(۴):

دو ساعتی به اذان مغرب مانده بود. داشتم روی طرحی که جدیداً به فکرم رسیده بود کار می کردم. حدیث ” القلب حرم الله ” را تصویرسازی می کردم. داشتم تصویری می ساختم که ترکیبی از کعبه و قلب یک انسان باشد طوری که هرکس که می بیند، هم بداند که قلب است و هم بداند که کعبه است.

بریده کتاب(۵):

ایستاد. یک پایش را روی صندلی گذشت و متن کاغذ را به طرف ما گرفت و با صدای بلند گفت: « جناب آقای شهاب سعادت برنده شدن شما در جایزه بین المللی کمیک استریپ اتریش را تبریک می گویم.» خیلی برای خبرگزاری ها جالب بود که یک ایرانی و آن هم یک طلبه، توی جشنواره کمیک دنیا نامزد شده باشد. حتما لیلا از شنیدن این خبر خیلی خوشحال می شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۶
نمکتاب ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">