نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴ ب.ظ

اقیانوس مشرق

 
 
 
جوان است و عاشق و سر به هوا
 
همه ی لذت های دنیا را با هم می خواهد
 
به هیچ چیز هم اعتقاد ندارد جز شنیده هایش
 
دنبالش برود حتما به آن می رسد ، قدرت و انگیزه جوانیش را بر می دارد و می افتد دنبال عشقش....
 
 
برای دانلود با کیفیت کتاب " اقیانوس مشرق" روی عکس کلیک کنید.
 
بریده ای از کتاب :
 

    شمشیردار با نوک شمشیر سکه های بر زمین افتاده را پس و پیش می کند.

- باقی اش کو؟

    پینه دوز نگاهش می کند. 

- باقی؟ تنها همین بود؟

-  دروغ نگو پیرمرد. تمام دارایی تو تنها همین دو کیسه است؟ می خواهی باور کنم؟

-  شمشیردار نگاهش را تیز می کند و شمشیرش را بالا می آورد و به راحله اشاره می کند.

-   و آنکه در دست های توست؟!

پینه دوز سر تکان می دهد:

-  او با خود کیسه ای ندارد.

-   شمشیردار می خندد: خودش را می گویم، خودش از هزار سکه بیشتر می ارزد، نمی ارزد؟!

     پینه دوز ترسیده ، راحله را تنگ در آغوش می گیرد.

      -  هرگز اجازه نمی دهم.

     راحله ترسیده، در خود می لرزد

      -  پدر.. مبادا بر من دست یابد!

                 ص 139

 

اقیانوس مشرق: جوانی است و جوانی کردنش، عاشقی کردنش.

اقیانوس مشرق: جوانی است و جوانی کردنش، عاشقی کردنش.

 


پوستر کتاب اقیانوس مشرق نمونه 1
کلیپ اقیانوس مشرق

 

عکس نوشته های کتاب اقیانوس مشرق

عکس نوشته های کتاب اقیانوس مشرق

 

 
 
اقیانوس مشرق-عکس نوشته-۱۲
 
اقیانوس مشرق-عکس نوشته-۷
 
اقیانوس مشرق-عکس نوشته-۶
 

اقیانوس مشرق-عکس نوشته-۵
 
 
اقیانوس مشرق-عکس نوشته-۳
 
اقیانوس مشرق-عکس نوشته-۱
 
اقیانوس مشرق-عکس نوشته-۱۷
 
اقیانوس مشرق-عکس نوشته-۱۶
 
اقیانوس مشرق-عکس نوشته-۱۵
 
اقیانوس مشرق-عکس نوشته-۱۴
 
اقیانوس مشرق-عکس نوشته-۱۳
 
اقیانوس مشرق-عکس نوشته-۸
 
اقیانوس مشرق-عکس نوشته-۹
 
اقیانوس مشرق-عکس نوشته-۱۰
 

نظرات (۳)

سلام
من بعد از خواندن این کتاب دلم میخواست برم حرم امام رضا ع و این زیارت خیلی بهم چسبید. تا حالا اینجوری راجع به امام فکر نکرده بودم
سلام
وای که چقدر حرم امام رضا بعد خوندن این کتاب به من چسبید.
سلام
کتاب قشنگی بود و حرمی که بعد خوندن کتاب رفتم با معرفتی بیشتر از قبل بود و دلم برای امام رضا ع تنگ شده بود. کتابو به بقیه هم دادم بخونن.
با تشکر از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">