نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۵۸ ب.ظ

التیام

التیام

التیام

 

این کتاب ، کتابی است که پس از چاپ ، مورد هجمه ی رژیم صهیونیستی در فصای مجازی قرار گرفت.

 

خرید از طریق👇👇👇👇

 @sefaresh_namaktab

خلاصه کتاب:

کتاب التیام روایت کوتاه از تاریخ قرآنی فرزندان حضرت ابراهیم است که گروه‌هایی از آنان در تاریخ به درجه‌ای از عصیان در برابر خدا رسیدند که مورد لعنت خدا قرار گرفتند. این کتاب حاصل جلسات فیلمنامه حضرت موسی با مرحوم سلحشور است.

التیام، یک دشمن‌شناسی دقیق است. دراین کتاب خواهید دید که  بایددشمن را به صورت واقعی و درست شناخت؛ او را نه آن‌قدر بزرگ کرد که دیگر نتوان اسمش را آورد و آن‌قدر کوچکش کرد که آسیب‌پذیر و خواب‌آلود شویم. یکی از مصادیق دشمن که قرآن معرفی می‌کند یهود است. که دراین کتاب به آن پرداخته شده است و آن را بخوبی تشریح کرده است اگر می‌خواهید سرنوشت یهود و عملکرد آنها رابدانید این کتاب را بخوانید.


برای دانلود باکیفیت بنر کتاب " التیام" اینجا کلیک کنید.

بریده ای از کتاب :

یهود مهاجر و منتظر احمد (ص) پس از ظهور آن حضرت نه تنها درایمان برمشرکان پیشی نگرفت بلکه به علل نفسانی و ویژگی‌های روحی خود دربرابر آن گرامی ایستاد.گزارش قران از انتظار یهودیان مدینه پیش از ظهور و حتی تولد پیامبر وامیدهای خفته دراین انتظار این ادعا را تایید می‌کند.اما گویی انتظار و ناسازگار پس از به سرآمدن انتظار و ظهورآن که منتظرش بوده‌اند قصه ی تکراری تاریخ است.این خطر خطیر ویژه ی یهود نیست ودرکمین دیگر منتظران نیز است.


نویسنده  کتاب:رضا مصطفوی

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">