نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
ازهرچی بدت میاد سرت میاد: حتی اگر یه کتاب باشه...

ازهرچی بدت میاد سرت میاد: حتی اگر یه کتاب باشه…


شنیدی می­گن: از هر چی بدت بیاد سرت میاد؟! و اینکه الان جریان راه انداختن که قضاوت نکنیم؟

حکایتشون، حکایت منه!

من تو مدرسه ­های مختلفی کتاب­ های رمان و داستان می ­بردم تا بچه­ ها به مطالعه عادت کنند و هیچ زاویه از فکرشون تاریک نمونه و وسعت نگاهشون به دنیا زیاد بشه و خلاصه چشم و گوش بسته نمونن.

اما تو این جریان هر وقت می­ خواستم کتاب­ ها رو جمع کنم ۲ تا کتاب بود که اصلا اون ها رو برای بردن به مدرسه برنمی­ داشتم کلاً هیچگونه رغبتی برای به مدرسه بردن و  خرید و یا حتی برای مطالعه سرسری شان پیدا نمی­ کردم.

یکی از این کتاب­ ها اسمش “شب و قلندر” بود.

یک روز بخاطر انجام یک کاری همکارم من را مجبور به مطالعه چندتا از کتاب­ ها کرد که یکی از آن­ها همین کتاب بود هر چه عجز و التماس کردم قبول نکرد که کتاب را به کس دیگری بدهد. من هم در نهایت اکراه و اجبار کتاب را برداشتم و شروع کردم به خواندنش.

واقعا فوق­ العاده بود!

دقیقا برخلاف تصورم – بخصوص برای من که عاشق تاریخ هستم- این کتاب یکی از معشوقه­ های گمشده ­ی ام بود…

بعد از مطالعه این کتاب به نظرم خانم آرمین یه نویسنده واقعا حرفه ایه!

نمی­دانم بخاطر طرح جلدش بود که به دلم نمی­نشستند یا اینکه بخاطر اسمشون جذب نمی­شدم…

هرچی بود باعث شد خیلی دیر به زیبایی این کتاب پی ببرم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۳
نمکتاب ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">