نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۰۰ ب.ظ

داستان های موضوعی

کتاب داستان های موضوعی: لحظاتی با خواندن۳۳۹ داستان جذاب در یک کتاب

 

کتاب داستان های موضوعی
نویسنده: کاظم سعیدپور
انتشارات جمال

معرفی:

۳۳۹ داستان در یک کتاب! لحظات را با خواندن هر داستان عبرت آموز سپری کنید. یک کتاب برای حدود یک سال، هرشب یک داستان، هرشب یک عبرت!
۲: اونهایی که حوصله خوندن کتاب های اخلاقی رو ندارن، حداقل با خوندن داستان های کوتاه و جذاب این کتاب میتونن سر و سامونی به فکر و خلق و روحشون بدن.

خلاصه:

چند موضوع اخلاقی، مذهبی در قالب ۳۳۹ داستان بیان شده است. داستان ها متشکل از روایات یا گاهاً نقل قول از علما است اما اکثریت با روایات است، که به صورت داستان نوشته و جمع آوری شده است.

بریده کتاب:

شخصی در محضر امام زین العابدین عرض کرد: خدایا! مرا به هیچ یک از مخلوقاتت محتاج ننما. امام فرمودند: هرگز چنین دعایی نکن! زیرا کسی نیست که محتاج دیگری نباشد و همه به یکدیگر نیازمندند بلکه همیشه در هنگام دعا بگو: خدایا مرا به افراد پست و بد نیامند مساز! (ص۲۶)

 

بریده کتاب(۲):

امام زین العابدین (ع) وقت سحرگاه در طلب روزی از منزل خارج شد. به حضرت گفتند: ای فرزند رسول خدا کجا می روید؟ فرمود: آمده ام تا برای خانواده ام صدقه ای بدهم. گفتند: چطور برای خانواده تان صدقه می دهید؟ فرمود: هرکس از راه حلال روزی به دست آورد در پیشگاه خدا برای او صدقه محسوب می شود. (ص۲۳۱)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۹
نمکتاب ...

نشر جمال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">