نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۰۰ ب.ظ

من خانواده ام را دوست دارم

 

من خانواده ام را دوست دارم: یک کتاب جذاب، متفاوت و کاربردی برای کودکان

 

من خانواده ام را دوست دارم
نویسنده: علی باباجانی
انتشارات جمکران

معرفی:

به به یک کتاب با ایده ی نو و جذاب
بچه های زیر ۹ سال دوست دارند خودشان کاردستی درست کنند، خودشان نقاشی و رنگ آمیزی کنند و حتی اسم و فامیل شان را با خط نوپا ی خودشان بنویسند
بر این اساس کتاب هایی که مشارکت کودک را در روند کتاب می طلبد برای این سنین بسیار جذاب و سرگرم کننده است

کتاب من خانواده ام را دوست دارم، کتاب جذاب و جالبی است که ضمن معرفی اعضای خانواده در روند کتاب به مسائل تربیتی و چگونگی رفتار کودک با بزرگترها اشاره میکند و اقوام را مثل : عمو، زن عمو، دایی، پسر خاله و…
و نسبت هایش را برای کودکان بیان می‌کند.
در روند کتاب تعداد زیادی سوال و جواب های با مزه و همچنین نقاشی و رنگ آمیزی و کاردستی وجود دارد.
این کتاب می‌تواند در ضمن سرگرمی در ایام تعطیلات، آموزنده نیز باشد

بریده کتاب:

عمو یعنی داداشِ بابا
من دو تا عمو دارم…
عموی بزرگم یک بار برایم قصه ی کربلا را گفت که حضرت ابالفضل عموی بچه ها بوده و رفته برای آن ها آب بیاورد و دشمنان او را شهید کردند، آن روز من اشک ریختم و عمو اشک هایم را پاک کرد.
به عمو گفتم: کاش ما در کربلا بودیم و به عمو عباس کمک می کردیم
عمو بلند شد و برایم آب آورد.
وقتی آب را خوردم گفتم: ممنون عمو جان.
عمو لبخند زد و گفت: هر وقت آب خوردی، بعدش بگو سلام بر حسین شهید.

بریده کتاب(۲):

بعضی ها هر دو مامان بزرگ را یک جور صدا می‌ زنند، مثلا می گویند:
مامان بزرگ، عزیز، آبا، مامانی، مامان جون، مامان گلی…
بعضی ها هم برای اینکه قاطی نکنند بعضی را به اسم دیگر صدا می ‌زنند مثلا: ننه آقا یا خانم جون.
راستی تو مادربزرگ هایت را چی صدا میزنی؟
من مادر بزرگ هایم را دوست دارم چون خیلی مهربان اند، قصه می‌گویند و خوراکی های خوشمزه برای نوه هایشان می آورند و بچه ها را دوست دارند.

حالا تو هم بنویس📝
من مادربزرگ هایم را دوست دارم چون…..

مرتبط با کتاب من خانواده ام را دوست دارم 👇👇👇

بیشتر بخوانیم…
بابای توی قاب : روایتی از یک عزیز دل به نام علیرضا، علیرضا احمدی روشن

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۲
نمکتاب ...

نشر جمکران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">