نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۰۰ ب.ظ

چند خاطره جذاب از کتاب سه دقیقه در قیامت

 

چند خاطره جذاب از کتاب سه دقیقه در قیامت

 

سه دقیقه در قیامت

خاطره۱:

دوباره زنگ زدم و برای بار چندم پرسیدم آقا پس چی شد؟
مگر قول نداده بودی یکی دو روزه ارسال می شه?


جواب داد:


بابا من چند روز پیش بود که دو هزار جلد از همین کتاب را به شما دادم.


مگر شما این کتاب را لای نون می‌ گذارید و می دهید مردم می‌خورند که اینقدر زود تمام می‌ شود؟


منم کم نیاوردم و گفتم:


نه بابا!


ما کتاب ها را فوت می کنیم و بر باد می دهیم😂وبه هوا می‌ فرستیم.


بابا حالا مردم به یک کتاب علاقه پیدا کرده اند و برای خرید آن مراجعه می‌ کنند.


شما هم با این حرف هایت ما رو هی بپیچون !🙃


زود کتاب ها را ارسال کن که مردم منتظر هستن
آخه…
وقتی این کتاب رو خوندم خیلی خوشم اومد و هرکس می اومد کتاب بخره این رو بهش معرفی می کردم،
خلاصه یه عده هم خیلی خوششون اومد و کتاب رو به خیلی های دیگه دادند و معرفی کردند و معرفی و بعدشم معرفی و…

و بعدش خرید این کتاب خودش شد یه مشکل مهم من!

این کتابو بخرید و بخونید و بخورید و به دیگران بدید تا اونا هم بخرن و بخونن و بخورن!😉😍📕

********************

خاطره ۲:

یه روز یکی از دوستام گفت: می تونی کتاب📖 سه دقیقه تا قیامت رو مجانی برام تهیه کنی؟

یه دفعه یادم اومد که چند وقت پیش پدرشوهرم چند تا از این کتاب ها را خریده بود که نذری کتاب بدهد.
روی مبل دیده بودمشون 📚 و گویا هفته ای یه دونه اش را هدیه می دادند چون دو ماه بود می دیدمشون فقط هربار یه دونه کم می شد،

فردای آن روز که 👨‍👩‍👧 دعوت شدیم به خونشون، یکی ازکتاب ها 📚 رو برداشتم و از پدرشوهرم پرسیدم :
بابا می تونم یکی از این کتاب ها📚 رو ببرم برای دوستم؟


بابا گفتند: بله،😍خیلی هم عالی!

هر تعدادی دوست داری می تونی ببری،
پدر شوهرم درجمع خانواده خیلی از کتاب📒 تعریف کردند و
خطاب به جمع گفتند📣: اصلا به هر کی می خواستید هدیه یا نذری بدید 🎁،


به من بگید براتون بخرم باهزینه ی خودم💳.
خود من با ۲۰٪ تخفیف خریدمشون✌️.

هرکی اونجا بود یه چیزی گفت،

برادرشوهرم گفت: من برای همکارام می خوام☺️ ،
همسرم گفت: اگه تخفیف بیشتری میدند، می شه برای منم بخرید؟


خوب! کتاب که رایگان دستم میاد😆، منم به قیمت اصلی می فروشم😅 😇،
خیلی هم سود می کنم .


من:😳
خانواده:😂

درهمون حین از ذهنم گذشت🤔
حالا که مجانیه! خوب منم یه دونه بردارم برای خودم🤗
یه دونه ببرم برای خانواده👩‍👩‍👦‍👦خودم،
یه دونه برای …
یه دونه برای…
خلاصه…
تا اومدم به خودم بیام
وسرم رو برگردونم
دیدم
کتاب ها تموم شده .😬😱😱😬

خوب شد حالا اونی که قولش رو داده بودم، اول ازهمه برداشته بودم😃
وگرنه همین هم به من نمی رسید😉.

بیشتر ببینیم…
کلیپی خاص از کتاب سه دقیقه در قیامت

بیشتر بدانیم…
تاب سه دقیقه در قیامت : گشت و گذاری در عالم معنی… کتاب را برداری زمین نمی گذاری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۹
نمکتاب ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">