نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۰۰ ب.ظ

لینالونا

کتاب لینالونا
نویسنده: کلرژوبرت
انتشارات: دفتر نشر فرهنگ اسلامی

معرفی:

شاید به جرئت بتوان گفت بهترین و زیباترین کتاب کودکی که در زمینه حجاب و فلسفه آن نوشته شده این کتاب است.به دور از هرگونه کلیشه و اضافه گویی اصل و اساس حجاب را با بیانی ساده و درست بیانگر این مسئله است

گاهی حرف های پیچیده و فلسفه های دشوار را می‌ توان بسیار ساده و روان به شیرینی به کودک منتقل کرد
خانم کلر ژوبرت، نویسنده ای فرانسوی که به اسلام روی آورده و برای کودکان قصه می نویسد با مهارتی زیرکانه فلسفه حجاب و ماهیت آن را به زیبایی به کودک نشان می ‌دهد.

بریده کتاب:

دوست جدید من سلام دلت می خواهد داستانم را برایت بگویم اینکه چرا پیشت آمده بودم؟
توی سرزمین ما وسط جنگل کاج همه مو قرمزند. این شد که هر کس من را با موهای آبی ام می دید می گفت: (چه دختر قشنگی )
کوچکتر که بودم خیلی خوشم می آمد ولی بعد خسته شدم با خودم گفتم: چرا هیچکس نمی گوید چه دختر مهربونی یا چه دختر زرنگی …من دوست دارم مرا به خاطر خوبی هایم دوست داشته باشند نه به خاطر قشنگی ام.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">