نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۰۰ ب.ظ

روزی برای پرواز

کتاب روزی برای پرواز: با سنجاقک قصه همراه شوید و حس لطیف پرواز را تجربه کنید

کتاب روزی برای پرواز
نویسنده: ژیلا پورکیانی

معرفی:

اگر داستانی خلاقانه و جذاب می خواهید این کتاب را بخوانید.
این داستان آنقدر زیباست که بزرگتر ها هم از خواندنش به ذوق می آیند و لذت می برند.
با این کتاب می توانید حس اعتماد به نفس و عزت نفس کودک خود را تقویت کنید و او را به خود باوری برسانید.
با سنجاقک قصه همراه شوید و حس و حال لطیف پرواز را تجربه کنید…

بریده کتاب:

من بچه آخر بودم.
پیش از من ۱۵۳ بچه دیگر به دنیا آمده بودند. در زندگی از دو چیز خیلی بدم می آید; یکی اینکه وقتی پیاده راه می روم کسی مرا مسخره کند و دیگر اینکه پشت سرم حرف بزنند.

بریده کتاب(۲):

مورچه گفت دیدم راه می روی گفتم شاید مشکلی داری. درحالی که لبخند می زدم، گفتم: نه، فقط دارم قدم می زنم. مورچه با کنجکاوی به من نگاه کرد و گفت: ببینم بال هایت که مشکلی ندارد؟ گفتم: نه … نه…، فقط امروزتصمیم گرفتم کمی قدم بزنم. مورچه در حالی که دانه ای را برمی داشت، گفت: که این طور! به هر حال امروز روز قشنگی است، به ویژه برای پرواز…

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۱
نمکتاب ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">