نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۰۰ ب.ظ

تو عاشقانه سفر کن

تو عاشقانه سفر کن: واژه و قافیه ها گاهی می شود ابزار یک سفر عاشقانه…

تو عاشقانه سفر کن

نویسنده: حمید سبزواری
انتشارات تکا

بریده کتاب:

ای به درد درد مندان آشنا
بر همه پیدا و پنهان آشنا

ای ز سوز سینه آزادگان
در دل تاریک زندان آشنا

ای ز حال زار ره گم‌ کردگان
در بیابان ‌های سوزان آشنا

دستگیرم شو که، ره گم کرده ‌ام
ای تو بر هر درد و درمان آشنا

بریده کتاب(۲):

درد مندم، آه درمانم فرست
مرهمی بر زخم پنهانم فرست

کسوت و اندام انسان دادی‌ ام
جان انسان، جان انسانم فرست

بریده کتاب(۳):

مرا که یار نباشد بهار را چه کنم؟
بهار بی ‌گل روی نگار را چه کنم؟

بهار با تو سفر کرد و بی تو باز آمد
من این ملازم بی اعتبار را چه کنم؟

گرفتم آن که شکایت ز بیش و کم نکنم
بلای هجر و غم انتظار را چه کنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۷
نمکتاب ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">