نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
جمعه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰ ب.ظ

خروس تاج دار است

 

کتاب خروس تاج دار است: با این رمان متفاوت همراه شوید. شروع از منزل شاه…

نویسنده: اکبر خلیلی
انتشارات فرهنگ گستر

بریده کتاب:

شاید صادق هم مأمور روس ‌ها باشد و می‌ خواهد مرا فریب بدهد.
باز صدا به گوشش خورد:
_نگران نباش، به صادق می‌ توانی اطمینان کنی، اما همه حرف ‌ها را برای او نزن…
تو با نجات شاه نخست وزیر می‌ شوی و در واقع می‌ توانی جلوی روس ‌ها را هم بگیری. فعلاً به خودت مسلط باش…

بریده کتاب(۲):

با پدر هم حق ندارم مستقیماً صحبت کنم، من این‌جا زندانی هستم، داخل یک قفس طلایی. دستور رسیده. باید با وزیر در میان بگذارم.
علی گفت: وزیر دربار یک احمقه!
صدا از آن ‌طرف تلفن که کسل و خواب ‌آلود و شاید هم کمی مست بود:
امر بفرمایید والا گوهر… من نمی ‌فهمم چه اتفاقی افتاده، می خواهم با پدر صحبت کنم…

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۷
نمکتاب ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">