نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
جمعه, ۱۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۰۰ ب.ظ

لاله های نوجوان

کتاب لاله های نوجوان: داستان اسطوره های که کم سن و سال ولی پر اوازه اند…

کتاب لاله های نوجوان
نویسنده: محمدحسین صلواتیان

معرفی:

اسطوره ‌ها همیشه پر سن و سال دار نیستند.
گاهی می ‌شود نوجوانی که هنوز چهره معصومانه ‌اش، رنگ و روی مردانگی نگرفته یک اسطوره باشد.
این مجموعه زیبا داستان شهدای نوجوان است و از دید شخصیت ‌های متفاوتی مثل لبخند شهادت، نوشته شده است.

بریده کتاب:

من در طول عمر آدم‌ها بارها و بارها، در قلب همه ظاهر می ‌شوم و با شکل‌ های مختلف به زبان هم می ‌آیم.
بعضی از انسان‌ ها وقتی من را به زبان می ‌آورند، من به خودم افتخار می‌ کنم و از اینکه لبیک هستم خوشحال می ‌شوم.

 

بریده کتاب(۲):

آدم‌ های خوش اخلاق از من غافل نیستند و همیشه من را روی لب‌ هایشان می ‌نشانند.
هرچند در تنهایی آدم‌ ها هم به سراغشان می ‌روم، اما کار و بارم در میان جمع پر رونق‌ تر است.

بریده کتاب(۳):

گاهی آنقدر مهم می ‌شوم که مثل تولد حضرت مسیح در تاریخ انسان‌ ها تاثیر می‌ گذارم‌. با آمدنم سال عوض می‌ شود. جشن ‌های سراسری برپا می ‌شود. میلیون ‌ها انسان به مناسبت آمدنم شادی می ‌کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۱
نمکتاب ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">