نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۰۳:۰۰ ب.ظ

حفره

کتاب خارجی حفره : ماجرای واقعی خلافکاری که نویسنده شد…

کتاب خارجی حفره
نویسنده: جک گانتوس
مترجم: نیما م. اشرفی

بریده کتاب:

ص۸
سال ۱۹۷۱ ، بیست سالم بود که در شهر آشلند ایالت کنتاکی زندانی شدم، توی زندان یک عده بودند که فقط می خواستند به بقیه آزار برسانند.
اسمشان را گذاشته بودم «اسکلت»، تشنه خشونت بودند.
ترس اینکه خشونت وحشیانه سر من هم بیاید، روز و شب برایم نگذاشته بود… طرف را یک گوشه گیر می آوردند و با مشت یا یک چیز فلزی یا چوب بیسبال یا سنگ به صورتش می کوبیدند.
تا به حال این حد از خشونت را به چشم ندیده بودم.

بریده کتاب(۲):

۲-ص۱۳
در زندان بود که تصمیم گرفتم دست به قلم ببرم، شروع کردم به داستان نویسی.
نگهبان زندان بدگمان بود و نمی گذاشت کسی خاطره نویسی کند، احتمالا نمی خواست آن درجه از خشونت و رابطه جنسی که هم بین زندانی ها و هم بین نگهبان ها بود جایی ثبت شود.
اما‌ من هرجوری بود ‌شروع کردم به نوشتن، دفتر خاطرات مخفی من در واقع نسخه قدیمی یک کتاب بود که لابلای خطوط به هم چسبیده کتاب، داستان هایم را با حروف ریز می نوشتم.

 

بریده کتاب(۳):

۴-ص۱۸
اوایل فقط می توانستم یک ذره الکل بخورم، اما کم کم آن قدر مشروب خورده بودم که دیگر می توانستم یک عالمه آبجو بخورم و هیچ طوری ام نشود. هر بار که می نشستم تقریبا یک باکس کامل بالا می انداختم.
متاسفانه همان زمان بود که کم کم متوجه شدم این همه الکل به من نمی سازد!
یک شب که با ویل خیلی خورده بودیم، تلو تلو خوران به سمت خانه راه افتادم. به زور خودم را توی پیاده رو می کشیدم. کلیدم را توی قفل در ورودی خانه فرو کردم، رفتم تو، با تمام قوا توی نشیمن بالا آوردم.
بعد از این که چهار دست و پا خودم را از میان آن همه کثافت بیرون کشیدم، گند زدم به دستشویی، اتاق خوابم، دوباره دستشویی، دوباره اتاق خوابم، تا این که توی دستشویی از حال رفتم…

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۱۷
نمکتاب ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">