نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۰ ب.ظ

مرد

مرد ،داود امیریان، سوره مهر

اگر می خواهید عاشق حاج احمد متوسلیان شوید حتما بخوانید: مرد

اگر می خواهید عاشق حاج احمد متوسلیان شوید حتما بخوانید: مرد

بریده ای از کتاب(۱):
شفیعی گفت: یاسینی اولین نفر نیست . قبل از او برای هفت – هشت نفر از بچه ها تو همین بیمارستان مراسم بله برون و عقد کنان راه انداخته اند. ببین برادر احمد می گم میخوای …
احمد به تندی حرف شفیعی را برید و گفت: لازم نکرده برای من کاری کنی . راست می گی برای خودت آستین بالا بزن .
– چی می گی حاجی من بدبخت زن دارم . اگه بفهمه که می خوام دست از پا خطا کنم دو تا توپ خونه آتیش حرومم می کنه . (صفحه ۴۱)

 

بریده ای از کتاب(۲):
دکتر و پزشک یارها با تعجب به یکدیگر زل زده بودند باورشان نمی شد که او درد را تحمل کرده و حتی آه نگفته باشد .
رضا پرسید چرا نگذاشتید بیهوشتون کنن حاجی ؟
احمد سر به شانه رضا گذاشت و گفت : شاید موقع بیهوشی آمار و اطلاعات عملیات را می دادم شاید اونجا کسی بود. (صفحه ۱۱۹)

بریده ای از کتاب(۳):
برادران ایرانی ما انتظار آمدن شما را نداشتیم.
من از سوی رئیس جمهورمان آقای حافظ اسد و مردم سوریه و لبنان به شما خیر مقدم عرض می کنم. شما در حالی به کمک ما آمده اید که کشور خودتان درگیر جنگ است . اما کشورهای مسلمان و حتی عرب زبان کوچک ترین قدمی برای یاری ما برنداشته اند. (صفحه ۱۴۹)

http://namaktab.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۲
نمکتاب ...

شهید متوسلیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">