نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۰۰ ب.ظ

موج و مرغابی

موج و مرغابی: شعرهایی پرمحتوا و جذاب پیرامون خداشناسی.

موج و مرغابی: شعرهایی پرمحتوا و جذاب پیرامون خداشناسی.

 

موج و مرغابی : حمید هنرجو، به نشر

معرفی:

بعضی از شعر های کودکانه بی محتوا، برخی کم متحوا و بعضی مثل این کتاب سراسر محتوا هستند.
شعر های زیبا حمید هنرجو که با تصویر گری خوب خانم سارا علی بابایی همراه است این کتاب را به یک کتاب خوب شعر پیرامون خداشناسی تبدیل کرده است.

 

بریده کتاب(۱):

دوستت دارم خدایا
ای خدای بچه ها
می شود گاهی تو را دید
لحظه ی خوب دعا
تو زمین را فرش کردی
از گل و ریحان و برگ
ریختی روی درختان
نقل شیرین تگرگ
سینه ریزی از ستاره
کرده ای هدیه به ماه
سکه های ریز باران
ریختی در مشت ماه
در گلوی هر قناری
ساختی آواز را
روی بال او نوشتی
قصه ی پرواز را
ای خدای مهربانم
ای خدای ساده ام
با تو صحبت می کنم در
کوچه ی سجاده ام

بریده کتاب(۲):

منظور من تویی
از این همه دعا
پروردگار خوب
ای مهربان، خدا
نامت همیشه هست
عطر نماز من
برق امید توست
در چشم باز من
من دیده ام تو را
در سجده و رکوع
ای صاحب غروب
ای خالق طلوع
مهمان تو منم
با اینکه کودکم
پیش تو ای بزرگ
بسیار کوچکم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۸
نمکتاب ...

نشر به نشر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">