نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۴۷ ب.ظ

شما نخواهید خواست

کتاب شما نخواهید خواست: یک روایت عجیب که حقیقی بودنش، خواندنی ترش کرده است

 

کتاب شما نخواهید خواست
ویراستار: مریم مقانی، رضا رهگذر
مترجم: شکوه‌السادات حسینی
انتشارات: پرستا(وابسته به موسسه فرهنگی هنری پرستای حق)

معرفی:

به نظر شما می توان در شرایطی که در چند متری دشمن هستی، و هواپیماها مرتب روی سرت چرخ می زنند و با استفاده از عینک های مخصوص شب همه جا را رصد می کنند و… و مدام تو را دنبال می کنند و آخرسر بمبی در چن سانتی ات منفجر می شود و تو زنده بمانی!
این کتاب داستان حقیقی عجیبی است…

بریده کتاب:

به یاد تو افتادم! دلم خیلی برات تنگ شده، عزیز دلم! خیال تو مرا در خود غوطه ور ساخت و عطر لطیف زنانه و توجهات دخترانه ات، آرایشت برای من و خطی که شال سیاهت به گونه ی به رنگ نرگست ترسیم می کرد و من اجازه داشتم نگاه کنم و حدی را که باید در هنگام نشستن کنار هم در بالکن منزلتان رعایت می کردیم. صفحه۴۷

 

بریده کتاب(۲):

ناگهان صحنه ای پخش شد که مرا نشان می داد. هواپیما تعقیبم می کردند. بعد مرا می کشتند و رسانه های صهیونیستی، به پیشرفت تکنولوژی ارتش خود افتخار می کردند. به شدت احساس غرور و پیروزی می کردم. (من زنده بودم.)صفحه۶۸

بریده کتاب(۳):

صدای هواپیما های جنگی ای را شنیدم. با ار تفاع کمی پرواز می کرد. صدایش نزدیک تر و وحشتناک تر می شد. مطمئن بودم الان به من حمله می کند. یک موشک به طرف من شلیک کرد. نه موشک را دیدم و نه صدایش را شنیدم. احساسش هم نکردم. فقط بیهوش شدم و دیگر چیزی نفهمیدم. موشکی که تا شعاع پنج متری هر چه را در اطرافش وجود داشته باشد می سوزاند، به فضل و رحمت الهی بر من سرد شد. پس از ده دقیقه چشمانم را باز کردم. خودم هم باورم نمی شد که دوباره به زندگی بازگشته ام.صفحه۶۰

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۵
نمکتاب ...

نشر پرستا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">