نمکتاب

نمکتاب
امام علی(علیه السلام): کتاب غذای روح است.هر کس با کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست ندهد.

قدمی برای تحول مطالعه کشورمان!

سایت نمکتاب:namaktab.ir
کانال نمکتاب: @namaktab_ir





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۰۰ ب.ظ

یاسمین و گل آفتابگردان

کتاب یاسمین و گل آفتابگردان: القای اعتماد به نفس و توانمندی به کودکان

تاب یاسمین و گل آفتابگردان
نویسنده: مهند الساقوص
ترجمه: علی باباجانی
انتشارات براق

معرفی:

خودباوری یکی از شاخصه های مهم ذهنی هر فرد موفقی ست؛
اینکه به کودک القا شود مهم نیست اگر توانایی هایی را هنوز نداری و یا حتی از بعضی از استعداد ها محروم هستی،
مهم این است که تو چندین توانمندی داری که می توانی بر آن ها تکیه کنی و پرورش‌ شان بدهی.
داستان یاسمینِ قصه ما، داستان زندگی دختر کوچولوی نابینایی ست که آرزوی دیدن خورشید را دارد اما…..

بریده کتاب:

گل آفتاب گردان ادامه داد: قبلاً مثل تو بودم. از گل و رودها درباره خورشید می پرسیدم. دنبال نور می گشتم. تا اینکه یک روز احساس کردم درونم چیزی است که نور را به خودش می کشد.

  • در درونت؟ یعنی کجا؟
    – در ریشه، ساقه و برگ هایم. با این ها نور را به خودم می کشم. انگار خورشید را می نوشم. وقتی نور را می گیرم آن را به مواد مفیدی تبدیل می کنم و از آن غذای پر سودی برای مردم درست می کنم.

بریده کتاب(۲):

چشم های مادر با آواز قشنگ یاسمین پر از اشک شد.
از دخترش پرسید: وای عزیزم، تو چطور توانستی از خورشید بگویی؟
یاسمین خندید و گفت: توی دنیا دوتا خورشید هست. یکی بزرگ و یکی کوچک. خورشید کوچک توی آسمان است و خورشید بزرگ توی قلب من.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۰۲
نمکتاب ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">